2010年5月7日星期五

中六?

我都好似放低左呢度好耐啦
我都中六尾啦
好多事已經唔同曬啦
以前年少發過的computing夢都快要幻滅了
從中三第一張正式的computer graphics開始

Armed War-Sworld   Finished in 31-8-07


頭盔特寫     23-8-07




究竟一路以來我行左幾遠,,,

冇做computer graphics好耐了, 自從畫左 fine art/油畫 之後.



咁我做左d咩?
考完會考果幾個月我寫左個computer graphics modelling的framework
而且自己親手implement左唔少algorithms
不過目前為止佢只係一個framework 暫時都冇實際用途sad



surface interpolation, bezier surface, degree2




其中有我設計的dynamic vector array

專用黎store vector data
有build in的undo/redo stack


一些algorithms



呢個就係個C++ unity build file啦; source files都幾十個
優良的software structural design XD



^compiled under ubuntu, using g++/FLTK



-Chris Tsang